Alltså, En Dildo Som Egentligen Är Tänkt För Två Tjejer, Så Att De Kan Ha Varsin Ända Inne Samtidigt.

Knappt hade jag vant mig vid Joels underbara ollonbehandling förrän jag märkte han i flera sammanhängande steg förflyttade sitt huvud allt närmre kukroten.

– Var det Erik Du heter sa Du?Någon mera som behöver göra det samma?

– Kom då Adam, jag vill att Du rider mig om det är okej?Jag trodde det knappt var sant någon överhuvudtaget kunde göra något liknande med en kuk som den, men Joel han kunde!Vrooom, så for den förbi. Snälla, sluta!

– Jag ska egentligen till Arlanda, svarade jag, därifrån är tanken jag sedan ska vidare till något varmare och soligare land. Svarade han samtidigt som han vred på sin långa överkropp för att kunna gränsla min kuk som nu likt ett stålspett stod rakt upp.Jag sitter som förstenad och vågar inte titta ned mot min kuk som nu är hårdare än ett järnspett. Efter ytterligare en tids åkande utmed den monotona motorvägen och under ännu en stund tystnad säger till slut Adam något.

På morsans jobb – del 1

Säkert ett sätt att försöka få mig intresserad av kontorsjobb och ett eventuellt sommarjobb, ni vet ju hur mödrar är.Skjortan föll till golvet där jag stod och jag tog tag i T-shirten och drog den över huvudet. frågade hon. Jag sa till vakten i receptionen och fick åka upp till trean där morsan väntade. Hennes stön blir högre och högre och jag ser att insidan av hennes lår börjar glänsa av hennes sav.
”Har du någonsin varit med en tjej förut?” Vad jag inte tänkt på tidigare, var att hon hade ett par flortunna strumpbyxor på sig. Jag började skruva på mig i stolen; det var så otroligt skönt; det kändes som jag fick stötar i pitten som åkte expresståg hela vägen upp i hjärnan. Du använder tungan väl” sa hon och fattade mina händer.
Jag vände frågande blicken mot henne, men hon svarade mig inte utan tryckte sina läppar emot min mun istället. Jag försökte stoppa henne och dra mig ut, men hon måste ha känt ryckningarna fortplanta sig i kuken, för hon bet sig fast (bildligt) och sög ännu hårdare samtidigt som hon runkade mig hårt och smekte mina pungkulor. – jag kommer inte ihåg.

Jag insåg då att mitt sätt att binda Annas armar inte höll kvar henne i den positionen hon låg i från början, utan hon hade glidit bakåt lite så hennes ben inte längre vara raka, utan lite böjda i knäna – men det spelade ju mindre roll nu.Men han får skylla sig själv när han gör så där 🙂

Så mitt i alltihopa, när det är så där underbart härligt så drar han sig nästan undan! Anna svarade med ett högt och långdraget “Mmmmmmmm” när jag bara lät tummen vara där, stilla, och fortsatte köra med den rosa dildon i ett allt snabbare tempo igen.

När Hasse plötsligt frågar mig om jag har märkt att jag droppar tittar jag ner mellan mina ben – där hänger en lång, seg, tråd av kåtsaft, och på handduken vi har lagt ut i sängen syns redan tydliga spår av min längtan!Han la dem framför mig och sa åt mig att böja mig över dem. Dit drog jag nu Annas vänstra hand, som jag knöt fast i remsan.

Efter att ha smekt Anna några minuter med dammvippan, tog jag fram en ny leksak som Anna köpte i veckan. Alltså, en dildo som egentligen är tänkt för två tjejer, så att de kan ha varsin ända inne samtidigt. “. Jag la en badhandduk ovanpå kuddarna, och sa sedan åt Anna att lägga sig med underlivet på kuddarna. Wow – långt in når den, och Hasse vet precis hur han ska hantera den!

BUNNY-RANCHEN

Jag ska befria dig från dina begränsningar nu! Utan mig vore du ingenting, Amber!

Jag glömde bort allt sorgligt, runt omkring mig hade jag ju en drös med nya lekkamrater och alla hade dom varit föräldralösa tills Bill och Mary räddat dom. Själv kände jag mig rent euforisk!

– Jag vill att ni ska älska med varandra medan jag ser på, säger Onkel Bill.

Allvaret började dock snart, men bländade av all vänlighet och alla förmåner vi fått, ville man inte klaga eller hysa kritik. Dagen därpå är jag bjuden till nöjesparken – ensam. Han satsade även på tävlingshästar och hade kommit i klammeri med maffian. Fastän hela deras trappa varit full av villiga kukar har dom inte vågat ta steget och ringa på… och missat alltihop! Säg – Behaga männen! Även där excellerade vi med beröm. Efter hon skakat till börjar jag om på nytt. Han kunde sannerligen sin sak och hans händer var så ömma och försiktiga samtidigt som hans handlag och rörelser var bestämda. Han verkade mycket vältränad och vi hade dessutom fått veta att han varit en US Marine.

Standard

Leave a Reply

